تئوری موسیقی

آموزش مبانی و تئوری موسیقی

آموزش مبانی و تئوری موسیقی کاری از کامران اسدی می‌باشد که به صورت ویدیویی و به زبان بسیار ساده، تئوری و قواعد موسیقی را در ۵ درس آموزش داده است. شما می‌توانید با تماشای این ویدیوها با مبانی و تئوری موسیقی آشنا شوید و برای ورود به دنیای موسیقی اطلاعات خوبی بدست بیاورید.

تئوری موسیقی (به انگلیسی: music theory، به فرانسوی: théorie de la musique) نظریه‌ای دربارهٔ قواعد، اصطلاحات و نحوهٔ اجرای موسیقی است. تئوری موسیقی از قرن‌های گذشته ابداع شده و به‌تدریج تکامل یافته‌است. تئوری موسیقی شاخه‌ای تخصصی از رشتهٔ موسیقی است که شامل شناخت کلیهٔ قواعد، علامت‌ها و آشنایی با انواع صدای نُت‌ها، فاصله، ترکیب میزان‌ها، ضرب‌آهنگ (ریتم)، گام، و پرده‌های موسیقی است. اهمیت «تئوری موسیقی» به قدری است که از نظریه‌دانان این رشته به‌عنوان «نظریه‌پرداز موسیقی» (تئوریسین موسیقی) نام می‌برند.(از ویکی پدیای فارسی)

لازم به ذکر است که در همین وب سایت آموزش ویدیویی کتاب‌های چرنی و بیر که از کتاب‌های آموزشی مهم پیانو هستند نیز وجود داشته و همگی توسط کامران اسدی به صورتی ویدیویی برای مخاطبین نت‌ستان تهیه و به رایگان ارائه شده است.

فروش ویژه پیانوهای طرح آکوستیک

با کیفیت و شرایط استثنایی

کوک، رگلاژ و تعمیرات تخصصی پیانو

انواع خدمات تخصصی پیانوهای آکوستیک و دیجیتال

آموزش آهنگ‌سازی و تنظیم

کلاس‌های آنلاین و حضوری، با متد اختصاصی

فهرست